BRUG AF ANLÆGGET KRÆVER FORUDGÅENDE BETALT MEDLEMSSKAB AF RIDEKLUBBEN OG BETALT BANELEJE

VED MANGLENDE BETALING INDEN BRUG, OPKRÆVES ENGANGSBETALING PÅ
KR 500,00

Medlemskab af SLR:
Kontingentet opkræves den 1. Januar og den 1. Juli. Sidste rettidige betaling er hhv. den 10. Januar og den 10. Juli.

Flytning

find din type medlemskab

Aktiv junior
Til dig der vil ride stævner i SLR's navn eller benytte vores anlæg med tilkøb af etablisementskort. Et aktivt junior medlemskab kan tegnes frem til det fyldte 18. år

Pris 190 kr. halv-årligt

Aktiv senior

Pris 360 kr. halv-årligt

Passiv (senior/junior)
Til dig der blot ønsker at støtte klubben

200 kr. halv-årligt

Opsigelse af medlemskab
Alle medlemskaber kan opsiges rettidigt 2 gange årligt.

Etablissementkort/ridehus-kort (E-Kort)
Til dig der er aktiv medlem og ønsker at benytte SLR's ridefaciliteter.

E-kortet:
- Giver adgang til ubegrænset brug af anlægget og følger rytteren.
- Kan ikke overdrages til andre.

Familiemedlemmer (mor/far/søster/bror) til e-kort holdere kan undtagelsesvis ved sygdom
  motionere e-kortholderens hest/pony på anlægget.
  Alle der benytter anlægget skal dog være medlem af SLR.

1.800 kr. halv-årligt

E-kort kan opsiges rettidigt 2 gange årligt.

Køb e-kort her.
Bemærk, man ikke købe e-kort til SLR´s faciliteter uden at være medlem.

Undervisningskort (U-kort)
Til dig der kommer en gang om ugen og ønsker at benytte SLR's ridefaciliteter i forbindelse med undervisning.

U-kortet:
   -  Kan kun bruges i forbindelse med undervisning hos vores faste undervisere; find dem her
   - Giver adgang til brug af anlægget ved 1 undervisnings pr. uge
   - Følger rytteren og kan ikke overdrages til andre

1.000 kr. pr kvartal, opkræves forud i januar, april, juli og oktober

U-kort kan opsiges rettidigt 4 gange årligt.
Opsigelse skal ske senest den:
28. februar (udløber 31/3)
31. maj (udløber 30/6)
31. august (udløber 30/9)

Køb U-kort her.
Bemærk, man ikke købe e-kort til SLR´s faciliteter uden at være medlem.

Baneleje
Baneleje er muligt i følgende tidrum:
 - Hverdage kl: 08 - 15
 - Weekend  kl: 17 - 21
- I forbindelse med undervisning hos vores faste underviserer.

Der er ikke tale om reservation af dele eller hele anlægget og anlægget vil derfor være for andre
brugere samtidig.

Under følgende forudsætninger er det muligt at betale for engangs leje af vores anlæg:
1. Rytteren skal være medlem af Slangerup-Lynge Rideklub og der skal ikke være restance på
     betalingen Meld dig ind her
2. Inden brug brug skal være lavet en aftale med bestyrelsen om tidspunkt for brug af anlægget.
    Ved baneleje i forbindelse med undervisning hos en af vores faste underviserer,
    skal der ikke lave aftale med bestyrelsen inde
3. Inden brug skal der være betalt for banelejen på mobilepay – kvittering skal kunne forevises ved
    forespørgsel.
4. Vi vil i bestyrelsen prioriterer vores faste rytteres brug af anlægget, så baneleje vil blive planlagt
    under hensyn til vores ridehusplan og øvrige aktiviteter.

150 kr. pr. hest/pony.

Baneleje betales via mobilpay: 97853

Opstaldning
Klubben kan desværre ikke tilbyde opstaldning af heste/pony. I stedet henvises der til de omkring liggende gårde, hvor de fleste medlemmers heste er opstaldet.