Ses vi til SLR´s klubmesterskab og Klubfest den 12. september?

Ses vi til SLR´s Klubmesterskab og Klubfest den 12. september?
Vi holder klubmesterskab i spring og dressur - det plejer og være en festlig dag. Og senere fejrer vi klubbens dygtige ryttere til den traditionelle klubfest, der finder sted samme aften :-)

Klubmesterskab
Alle aktive medlemmer kan være med - der er dog et krav om man har været medlem siden 1. juli indeværende år, og at man har betalt sit medlemskab. Man kan være med uanset niveau - og alle er velkommen. Se klasser m.m. på GO Der er en klubmester for pony og 1 for hest i både spring og dressur. Se mere om Klubmesterskabet på vores hjemmeside.

Championatsvindere 2020

Traditionen tro, fejrer vi også vores championatsvindere, skal du med på listen, så er deadline den 7. september. Som noget nyt, er der flere kategorier med i år - så vi får alle klubbens discipliner med. Se mere på vores hjemmeside.

Klubfest 2020

Ses vi til Klubfesten?

Den 12. september afholdes den traditionelle klubfest, hvor vi fejrer vores Klubmestre & Championatsvindere og samles over noget godt mad. Se mere om klubfesten og tilmeld dig her.

Husk: senest tilmelding skal ske den 7. september.

Download invitationen til print her