Ny ridehusplan gældende fra 1. oktober

Ridehusplan 21 22

Så er ridehusplanen endelig landet, efter måneders tetris og puslespil.

I bestyrelsen har vi knoklet med at tilgodese så mange af SLR's medlemmer som muligt, og derfor har vi måtte sige farvel til en underviser, men goddag til nogle nye friske og dygtige af slagsen.

Vi håber, at vi med denne opdaterede plan kan imødekomme endnu flere af jeres ønsker som er tigget ind det sidste halve år.

Kort skal de mest relevante ridehusregler, fra vores ridehusreglement, lige opfriskes i fleres hukommelse.

• Ridehallerne skal anvendes i overensstemmelse med ridehusplanen.
  • Hallerne er lukket for ridning i det omfang, der er holdundervisning, stævner eller anden aktivitet i klubregi. Er hallerne lukkede, vil det annonceres på hjemmesiden og vores facebookside.
  • Gør opmærksom på din ankomst og afgang i hallerne, så vi undgår farlige situationer.
  • Du har pligt til at samle op efter hesten/ponyen inde og ude i de anbragte trillebører.
  • Hjelm er obligatorisk ligesom ridevest for springryttere under 18 år. Se gældende sikkerhedsvejledning.
  • Alle med etablissementkort har ret til at være i begge haller uanset om et medlem skal modtage holdundervisning før eller efter i en anden hal.
  • Når der undervises i dressur i hal B/C eller hal A, skal dette foregå i modsat ende af indgangen.
  • Undervisning/hjælp ved egen instruktør i ridehallerne kan foregå i tidsrummet indtil kl. 15.00 på hverdage og efter kl. 15.00 weekenderne.
  • Det er en forudsætning, at den, der underviser/hjælper, er medlem af klubben.
  • Kun et medlem ad gangen, med etablissementkort, kan modtage undervisning af egen underviser, hvis det ikke er til gene for andre ryttere.

Læs hele ridehusreglementet HER

Husk at hvis du har kommentarer, ris, ros eller andet vedr. SLR's drift, skal du henvende dig på Bestyrelsen@slr-rideklub.dk