Banetræning den 29. juni kl. 17:00 - 21:00

banetræning 29.06.2020

Skal du starte springstævnet i weekenden den 4. - 5. juli og er du medlem af SLR?
- Så har du mulighed for at træne på vores stævnespring på græsbanen :-)

Den 29. juni kl. 17:00 - 21:00
Stiller vores udvalg springene ud på græsbanen. Det er muligt at komme forbi, og springe på den i tidsrummet kl. 17:00 - 21:00 hvis:

• Du skal være medlem af SLR
    (hav dit medlemsnr. klar, der vil være personer til stede, der vil spørge udvalgte medlemmer i stikprøvekontrol)
  • Du har E-kort (har du ikke e-kort, kan du træne i forbindelse med en af de faste træninger med Bente, Kenneth eller Niels)
  • Du må ikke springe alene, du skal min. have en hjælper/anden rytter med
  • Opvarmning skal ske på grusbanen

Det er også muligt at springe på græsbanen i forbindelse med en af vores faste underviseres træningsdage - kontakt underviserne direkte eller vores springudvalg direkte for mere information.

Kontakt springudvalget på mailen: ponyspring@slr-rideklub.dk se kontakt oplysninger på de faste undervisere her