Weekend i dressurens tegn

WEEKEND DRESSUR

Både i morgen og søndag fra kl. 9.00 og frem til kl. 16.00 lægger SLR baner til en omgang flot dressur, når vi endnu engang afholder C-stævne i dressur for pony og hest.

Klasserne spænder fra LD for pony og op til MA for heste og indeholder flere mesterskabsklasser også.

Er du til flettede maner og pudsede sadler, så kig ned i løbet af weekenden når ca. 140 starter danser sig igennem deres imponerende programmer.

Se evt. startlisterne HER

For alle jer ikke-startende medlemmer betyder det, at begge dressurbaner ved klubhuset, samt hal A og springbanen vil være optaget til de startende i tidsrummet 8.30 - 16.00 både lørdag og søndag.

Vi glæder os til en weekend i dressurens tegn og håber at se mange flotte præstationer og glade starter :)