SLR placeret i Walber Cup igen..

SLR i TOP 3 igen

SLR's stjernehold bestående af Camilla Ernst, Christina Fobian og Hannah-Sofie Dahle sikrede i dag en virkelig flot 3. plads i sidste kvalifikationsrunde af Walber Cup i Bernstorffparken. De 3 dygtige piger hentede 15 point, som samlet lægger SLR på en helt vildt flot 2.plads.

Hold da op hvor vi glæder os til sidste kvalifikationsrunde i Fyens Rideklub den 13. til 15. august og finalen i  Hjallerup Rideklub den 17. - 19 september.

Udover de flotte holdresultater, præsterede Camilla Ernst og Fiona Ask også et fantastisk ridt i Bernstorffparken i torsdags, hvor de vandt dagens højeste klasse MA (135 cm)

Christina Fobian på Faloola Horsenæs leverede endnu engang en pragtpræstation og endte som nr. 3, i torsdagens MB2 (130 cm)

Vi er så stolte af jer og hold nu op hver er det bare endnu federe at være på "Team SLR" med jer på holdet :)

Læs mere om weekendens kvalifikationsstævne på Ridehesten.com HER