Retningslinjer ift. Corona

Kære medlemmer

Som klub under DRF skal vi selvfølgelig følge deres anvisninger. På nuværende tidspunkt er det begrænsning af aktivitet og undervisning. Derfor er weekendens dressur stævne aflyst. Du kan finde mere information her

Derudover henviser bestyrelsen til følgende bliver overholdt:

• Det er fortsat muligt at bruge klubbens faciliteter, vi henviser til man kommer og rider, holder ekstra god afstand til alle, undgår unødig kontakt og forlader området straks efter ridning.
  • Skal du hoste eller nyse, så gør i i ærmet.
  • Husk at vaske og spritte hænder ofte, og oplever du symptomer på sygdom eller har været i kontakt med nogen der er syge - vis ekstra hensyn og blive hjemme. Se mere om symptomer og forholdsregler ift. Corona her.
  • Det er fortsat muligt og modtage undervisning 1:1. Der skal holdes afstand til underviser og eventuel medhjælper, som man kan have 1 stk med af.
  • Old Boys om onsdagen er aflyst de næste 2 gange.

Ovenstående er foreløbigt gældende i 14 dage fra d.d, og vil blive justeret efter anvisninger fra myndigheder og DRF.

Alle undervisere der er tilkoblet stedet er kontaktet, og bakker op om at overholde ovenstående.

Respekter det, vis ekstra hensyn, tag dine forbehold og pas på hinanden. Så er vi overbevist om det godt kan lade sig gøre - vi er heldigvis udendørs med vores aktivitet.

Alle spørgsmål vedr. ovenstående rettes på mail til bestyrelsen@slr-rideklub.dk

MVH bestyrelsen