Påske pony spring den 20. april

20. april ponyspring

Lørdag den 20. april: Påske pony spring på SLR

Vi afholder pony springstævne en enkelt dag i påsken og vores udvalg glæder sig til at byde de mange ekvipager, der har tilmeldt sig stævnet, velkommen :-)

Der er klasser for alle - og bemærk, LA1 har forhøjede doteringer. Se mere til tilmeld dig her: https://go.rideforbund.dk/staevnekalender/vis-staevne.aspx?EventId=Prop00033623&fbclid=IwAR35JQ_sljISbdhnJsmMlb9TYwF7akhzQZJMQriwplMnOhBzN0cdobP7Oh0 anmeldelsesfristen er den 12. april.

Har du et par timer til overs?
SLR vil ikke have stævner hvis det ikke var for vores ildsjæle, som sidder i vores stævne udvalg. Men de kan ikke klare den uden at få hjælp fra klubbens andre medlemmer, så har du et par timer til overs lørdag den 20. april, så skriv til Yvonne på ponyspring@slr-rideklub.dk

Hal A lukket fra kl. 15:00 den 19. april
Stævnet foregår i Hal A og opvarmningen er i hal B/C - i den forbindelse vil hal A være lukket fra ridning fra fredag den 19. april kl. 15:00 da udvalget skal bygge banen sammen med banebyggeren. Alt er tilbage til det normale igen søndag morgen.