Klar - parat - start

KLUBMESTRE 2020 SØGES

Så er vi ved at være klar med det endelige program for ÅRETS stævne ;)

Det har været et kæmpe puslespil, både med mange starter, dressur og spring samtidig, en borgmester og en masse andet logistik. -men nu har vi et "rimeligt" fastlagt program. (Tiderne kan skubbe sig lidt i den ene og anden retning)

Program

Vi har en efterlysning af klubmestrene fra sidste år, så de kan få overrakt deres fine Klubmesterpokaler 2020, efter at de har afleveret vandrepokalerne.

Det drejer sig om:

Spring kl. 17.00

Rebecca Rezzaug - 2+3 lille tur  -  Frederikke Dahl - 1 lille tur  -  Mie Bergsaker - 2+3 store tur  -  Alberte Bidstrup - Hest lille tur

Dressur kl. 14.00

Annika Friis - Pony  -  Kathrine Halkjær - Hest

Har du tjekket startlisterne for weekenden? Ellers ligger de klar her:

Spring - Dressur

For alle med e-kort er ridehusene åbne, men da vi har rigtig mange starter på samme tid, vil der nok være godt gang i den fra kl. 09.00 - 16.00.

Vi glæder os til en virkelig god dag med en masse glade starter, hygge, sammenhold og fest.

SLR - af medlemmerne, for medlemmerne