Introdag til junior-aktiviteter d. 1. august

Christina og Katrine inviterer til introdag for junior ryttere på SLR den 1. august:

juniordag 1. august 2020

Kære Junior-ryttere

Vi er en lille gruppe, som gerne vil afholde nogle hyggelige, sjove og spændende arrangementer, særligt for de unge ryttere. Vi håber at junior-aktiviteterne fremover kan være noget de unge samles om og som kan styrke fællesskabet blandt de unge på SLR.

Derfor inviterer vi nu til en introdag, hvor de unge kan møde hinanden og prøve kræfter med nogle af de aktiviteter vi tænker kan være aller sjovest at lave sammen.

Dagens program består af Kvadrilleridning og ponygames. Mens ponyer/heste holder en pause midt på dagen, mødes vi i klubhuset og spiser frokost. Her skal vi også lave lidt teambuilding, så vi lærer hinanden at kende. Der afsættes tid så man kan nå at ride hjem/hente pony/hest før og efter frokost. Til frokost vil der også være mulighed for at stille spørgsmål og komme med ønsker til fremtidige junior-aktiviteter. Vi har en masse gode ideer i ærmet, men andre gode forslag er selvfølgelig velkomne.

Kl. 9:30-11:30 Kvadrille (hold af 4-6 ryttere)

Kl. 12:15-14:15 Frokost og teambuilding

Kl. 15:00-? Ponygames (hold af 4-6 ryttere)

(Tiderne afhænger af hvor stor tilslutning der er til arrangementet, tidsplan og holdoversigt vil blive sendt til deltagerne på mail)

Junior-aktiviteterne er målrettet mod børn og unge, så alle er velkommen uanset alder.

Katrine Halkjær, som vil stå for undervisningen, har mange års erfaring med undervisning af ryttere på alle niveauer. Hun er fuld af gode ideer og sjove udfordringer, og sikrer at alle har det sjovt og får succesoplevelser - uanset hvor svær en opgave de står overfor.

Vi kan desværre ikke stille låne-ponyer til rådighed, derfor skal du have din egen pony/hest, part eller låne-pony med for at kunne deltage. Du skal kunne ride selv, i alle gangarter og navigere sikkert rundt blandt andre ponyer/heste. Vi vil forsøge at inddele holdene efter niveau, så alle får en god oplevelse.

Man kan vælge om man vil deltage hele dagen eller om man kun vil være med til en enkelt aktivitet og frokost.

Hele dagen inkl. frokost:

• Medlem af SLR med e-kort: 300 kr.
  • Medlem af SLR uden e-kort 350 kr.
  • Ikke medlem af SLR: 400 kr

Enten formiddag/eftermiddag inkl. frokost:

• Medlem af SLR med e-kort: 225 kr
  • Medlem af SLR uden e-kort: 275 kr.
  • Ikke medlem af SLR: 325 kr

Tilmeldingsfrist: d. 27/7-2020 tilmelding er bindende og er først gældende når betaling er modtaget på mobilepay 32662 med angivelse af ”Junior-event” og navn på deltageren.

Derudover skal du sende en mail til aktivitet@slr-rideklub.dk med oplysninger om navn og alder på rytter, navn på pony/hest, nuværende niveau samt hvilke aktiviteter du ønsker at deltage i.

Tidsplan, holdinddeling og andet info vil blive sendt til deltagerne senest 2 dage inden arrangementet.

Vi glæder os til en hyggelig dag sammen med jer.

Mange hilsner fra Christina Skovmand og Katrine Halkjær.