Indendørs terrændtræning med Mia Hastrup 5. januar 2019

indendørs terræntræning med Mia Hastrup

Terræntræning med Mia Hastrup på SLR

Terræntræning i ridehus – kan man det…..?

JA man kan og lørdag d. 5. januar kommer militaryrytter og træner Mia Hastrup til SLR med sin mobile terrænbane og den planlagte træning afvikles i stort ridehus med god bund. Springene er 30 – 90 cm og både heste og ponyer er velkomne.

Mia har mange års erfaring i at undervise ryttere i alle aldre og på alle niveauer i terrænridning. På baggrund af sin uddannelse fra Københavns Universitet i idræt og selvfølgelig også sin erfaring som military rytter på landsholdsniveau tager Mia udgangspunkt i den enkelte ekvipages niveau og forudsætninger så alle får en god oplevelse.

Kurset kan afvikles ved minimum 16 tilmeldte og der er plads til maksimalt 32 ekvipager. Der rides i hold på 4, og der sættes en time af til hvert hold. Pladserne fordeles efter “først til mølle” princippet. Skulle der nu ske det, at mere end 32 ekvipager gerne vil være med, vil medlemmer af SLR have fortrinsret til pladserne (det er ikke en situation, vi regner med vil opstå).

Tilmelding er bindende og indskud tilbagebetales som udgangspunkt ikke, hvis man bliver forhindret af sygdom, skader eller andet – vi hjælper dog gerne med at videresælge pladsen, hvis situationen skulle opstå.

Pris: DKK 350 (SLR medlemmer) DKK 400 (ryttere udefra)

Tilmelding hurtigst muligt på: susguld.slr@gmail.com hurtigst muligt med angivelse af navn på rytter og hest, niveau og ønske om tidspunkt.

Betaling via mobile pay til: SLR-Stævner på 32662 – meget gerne med kommentar: “terræn” og pladsen er booket, når der er betalt.

Vi glæder os til at se en masse glade ryttere og heste/ponyer på SLR d. 5. januar!