Erik Kundahl kommer på SLR

runch

Kære medlemmer

På onsdag den 12. september kl. 17.00, kommer Erik Kunddahl til SLR for at tage billeder af hverdagen på SLR.

Vi kunne rigtig godt tænke os, at Erik får muligheden for at tage billeder af de mange af de ting der sker på SLR i hverdagen, spring, dressur, oldboys, forældrehygge ved undervisning og de søde ponypiger der skridter af ved siden af hinanden på græsset, som bare ser SÅ fantastisk hyggeligt ud!

I behøver ikke gøre noget specielt, I skal bare komme som I er. Alle er velkomne, både til hest og uden, også selvom man ikke vil med på billederne, vi håber bare på en rigtig hyggelig aften sammen med jer!

Billederne Erik tager skal bruges til at pynte i klubhuset, samt på væggene i begge ridehuse, så vi får noget mere dejligt at se på i hverdagen ?

Vi giver kage og kaffe.

Vi håber, at I vil støtte op om projektet, og at I vil komme og få en hyggelig aften med os

bestyrelsen

?