Det kan godt betale sig, at hjælpe til stævnerne på SLR ;-)

Vi har brug for dig!

Vi har brug for dig

Vi kunne nemlig godt bruge lidt hjælp til stævnerne, så ekstra hjælpere ville gøre en stor forskel for alle.

Så vi HÅBER, at du har lyst til at bruge nogle timer som hjælper til stævnerne eller bare engang imellem. Som hjælper har du mulighed for at optjene en gratis start til klubstævne, det kan være enten dressur eller springstævne. Selvom du måske ikke rider, så vil vi meget gerne have din hjælp alligevel.

Vi håber at høre fra dig, for sammen kan vi mere

Regler for optjening af gratis start til stævne:

1. Du skal melde dig til, når udvalget søger hjælpere, således at du står på listen inden stævnet.
2. Du skal hjælpe mindst 3 timer før der udløses en gratis start.
3. Der kan kun optjenes 1 start pr. stævne.
4. Ved endt hjælpertjans skal du “tjekke ud” i sekretariatet, så din start bliver noteret og gemt.
5. Der kan optjenes starter til kommende stævner, hvis man ikke har mulighed for at starte til igangværende stævne.

Med venlig hilsen Spring- og Dressurudvalget

dressur@slr-rideklub.dk