Arbejdsdag og debatmøde den 20. juni

Lørdag d. 20/6 inviterer bestyrelsen til arbejdsdag og efterfølgende debatmøde. Vi starter med fælles morgenmad kl. 09:00, og med hygge og gå-på-mod går vi derefter til dagens opgaver. Med sved på panden byder vi herefter på velfortjent frokost, og åbner for debatmødet omkring klubbens 60-års jubilæum næste år.

Vi håber på højt humør, bred opbakning og glæder os til at se jer. Husk, at der er ingen ansatte i SLR. Alt hvad der sker på SLR bliver til fordi vi løfter i flok i vores fritid, så vi håber at se så mange medlemmer som muligt til arbejdsdagen – for jo flere vi er, jo nemmere går det med at få SLR til at stå knivskarpt.

Send os meget gerne en mail med besked om du kommer og hvor mange I kommer, så vi kan sørge for, at der er mad og drikke til alle. Debatmødet starter kl. 14:00 med overskriften: SLR´s 60 års jubilæum 2021. Send os en mail på bestyrelsen@slr-rideklub.dk

OBS!
I forbindelse med arbejdsdagen vil SLR´s faciliteter være lukkede i tidsrummet kl. 09:00 – 14:00