12- + 13- oktober: C stævne med Dressur Distriktsmesterskab for Hold

C stævne med Dressur Distriktsmesterskab for Hold

C stævne med Dressur Distriktsmesterskab for Hold D2 (C)

Den 12. og 13. oktober afholder vi dressur stævne. Stævnet foregår på vores indendørs  dressurbaner med fiberbund og opvarmningen er i 70 x 18 m ridehal med fiberbund .

TD: Merete Schmidt Pedersen

Se klasser og tilmeld dig
Via dette link. Du kan læse nyheder om stævnet på vores Facebook side: Slangerup Lynge Rideklub. Foreløbige startlister kan ses på Equipe 1 uge før. Endelige starttider kan ses på Equipe app dagen før klassen afvikles.

Skal du ride distriktsmesterskab for hold?
Så skal du huske at sende mail med sammensætning af hold. Vi kan kontaktes på mailen dressur@slr-rideklub.dk.

Vedr mesterskabet bemærk venligst at følgende er gældende:

Fra D2:
Dressur Klubhold heste Mesterskabet rides i LA2A og LA4A. 2 ryttere rider LA2A og 1 eller 2 ryttere rider LA4A Resultaterne omregnes til procenter og distriktsmester er det hold der sammenlagt har højest procentsum. Hvert hold består af 3 ryttere på 3 heste el. 4 ryttere på 4 heste fra samme klub. Kun de 3 bedste medregnes til resultatet.

Fra DRF:
Fællesbestemmelserne punkt 92:

Udelukkelseskriterier for hest/pony: Mesterskaberne er åbne for hest/ponyer der ikke har opnået placering i en sværhedsgrad 2 grader højere end mesterskabsklassens højeste sværhedsgrad ved B-stævner eller højere i kvalifikationsperioden (fx er mesterskabet i sværhedsgrad 2 må man ikke være placeret i sværhedsgrad 4).

1.3. Rytteres deltagelse i distriktsmesterskab efter DM-/DRF-mesterskab Der gælder nedenstående regler (se skema) for deltagelse i distriktsmesterskaber efter rytteres deltagelse i DM eller DRF- mesterskaber i samme disciplin indenfor samme stævneår. Dvs højeste klasse i mesterskabet er  LA4=svhg 2 og dermed må hesten ikke have placering i svhg4 eller højere ved B-stævne i 2017-2019.

Rytteren må ikke have deltaget i DRF-mesterskaber i indeværende år (dog må man gerne have deltaget i DRF mesterskab for hold, hvis bare man ikke har været PSG-rytteren på holdet), rytteren må heller ikke have redet internationale mesterskaber i indeværende år (NM EM VM OL)

Vi glæder os til at se jer til vores stævne :-)

Dressur udvalget

Sponsorer: