SLR har en række faste udvalg som varetager klubbens stævner og aktiviteter. Vi har altid brug for ekstra hænder og ildsjæle - du er altid velkommen til at kontakte de enkelte udvalg, hvis du vil være en del af dem.

Springudvalget
Dette udvalg står for planlægning og afvikling af SLR´s springstævner. Du kan altid kontakte udvalget via mail adressen:Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Dressurudvalget
Dette udvalg står for planlægning og afvikling af SLR´s dressurstævner. Du kan altid kontakte udvalget via mail adressen: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Aktivitetsudvalget
Dette udvalg står for planlægning og afvikling af forskellige aktiviteter, der ikke er stævner. Det er fx vores populære miljøtræningsdage. Du kan altid kontakte udvalget på mailen: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Skovudvalget
Dette udvalg står for koordinering af afmærkning og vedligeholdelse af ridestierne i Lystrup Skov. Arbejdet med afmærkning og vedligehold af ridestierne i skoven sker i samarbejde med Skov-og Naturstyrelsen. Alle henvendelser vedr. ridestierne i skoven kan med stor fordel rettes til udvalget. Du kan altid kontakte udvalget på mail adressen:Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.