Hos SLR har vi fokus på at have en høj standard på faciliteterne, så vores medlemmer får de beste rammer at træne i både får hesten og rytteren. Vi holder alle vores baner i topform for at kunne tilbyde de bedste baner at ride på. Banerne bliver afrettet 2 gange om året af en professionel, hvor banerne afrettes med laser. Banerne bliver ligeledes 3 gange om ugen til vedligehold.

Bemærk:

• Det er kun tilladt at benytte SLRs ridefaciliteter til hest/pony hvis der tegnet aktivt medlemskab og købt e-kort.

• Vær opmærksom på, at alle der underviser på SLR skal være medlem for at kunne bruge vores baner til at undervise - det gælder også de undervisere, der ikke er på ridehusplane

Se priser, meld dig ind og køb e-kort her.

3 Udendørs dressurbaner
Vi har 3 udendørs 20x60 dressurbaner. Toplaget er en blanding af sand og træflis, som giver en fjedrene og let bane, som skåner sener og led på hesten og er perfekt til dressur. Om sommeren er alle vores dressurbaner omkranset af dressurhegn. Alle vores ridebaner er drænede og kan bruges året rundt. Vores udendørs dressurbaner bruges i sommerhalvåret også til undervisning af vores faste undervisere, se en plan over undervisningen her

2 udendørs springbaner
Vi har 2 udendørs springbaner: en med græs og en med grus. De er begge med godkendte mål distriktsstævner. Grusbanen er anlagt med et toplag, som er udviklet specielt til springbaner. Banen er rigtig godt oplyst, og kan derfor bruges året rundt. Begge springbaner ligger omkranset af naturlig beplantning,  der rammer dem rigtig godt ind, hvilket gør, at de er fantasiske at springe på. Vores udendørs grusspringbane bruges også til undervisning af vores faste undervisere, se oversigt over undervisningen her.

2 ridehaller
Udover vores udendørs faciliteter, har vi også 2 ridehaller. Den ene hal har måene 20x60 og er en nyanlagt lys ridehal med tilskuerpladser og dommertårn. Den anden hal måler 20x70. Begge ridehaller har toplag som er en blanding af sand og filt, der giver en fjedrene bund, der skåner hestens led og sener og giver en fantastisk rideoplevelse.