plan

Ridehusplanen trængte til en lille opdatering og lidt redigering. Lidt er fjernet og lidt er tilføjet.

Vi har fx. tilføjet "Fridressur" som er en tid i Hal A, sat af til alle jer "dressurryttere", som ønsker næsten alenetid og evt. gerne vil have en underviser med. Tiden fungerer pt. på samme måde som frispring. Dvs. at vi hver mandag vil lave et opslag hvor du kan booke dig på 30 min. med eller uden underviser (underviser skal selvfølgelig være medlem)

Der kan rides 2 ad gangen, og andre ryttere vil ikke have adgang i det bookede tidsrum.

Udover den nye tilføjelse, har Kit valgt at udsætte kvadrilleridningen. Vi håber at genoptage når det er muligt at ride ude og aftenerne er lidt lysere.

Bo Høstrup underviser ikke i SLR mere og vi takker ham for et godt samarbejde og ønsker ham alt det bedste fremadrettet :)

Springunderviserne vil efter endt undervising fjerne alle spring, så formiddagene vil være frie for spring på banen.

Vi håber at den opdaterede plan kan give lidt luft og endnu flere muligheder for at få en skøn ridetur på SLR.

Planen er gældende fra mandag den 10. januar.

HUSK at overholde ridehusreglementet

De oftest "glemte" punkter i reglementet:

• Gør opmærksom på din ankomst og afgang i hallerne, så vi undgår farlige situationer.
  • Rid således at I mødes venstre skulder mod venstre skulder.
  • Der skridtes på hovslaget.
  • Rid fortrinsvis samme volte, når der er mange ryttere i ridehuset.
  • Programtræning må fortages under hensyntagen til andre ryttere – vælg evt. tidspunkter, hvorder ikke er andre i hallen.
  • Du har pligt til at samle op efter hesten/ponyen inde og ude i de anbragte trillebører.
  • Alle med etablissementkort har ret til at være i begge haller uanset om et medlem skal modtageholdundervisning før eller efter i en anden hal.
  • Der skal holdes en god tone i alle henseender - rutinerede såvel som begyndere.
  • Undervisning/hjælp ved egen instruktør i ridehallerne kan foregå i tidsrummet indtil kl. 15 på hverdage og i weekenderne. Efter kl. 15 på hverdage kan ryttere med egne undervisere benytte udendørsfaciliteterne.
  • Det er en forudsætning, at den, der underviser/hjælper, er medlem af klubben.
  • Det er ikke tilladt at longere i hal A - ej heller i forbindelse med undervisning.
  • Er der mere end 3 ryttere i hal B/C, må der ikke longeres.

Læs hele reglementet HER