InkedCoronaregler 7. dec LI

Kære medlemmer

Der har nu været pressemøde med vores kære Mette F igen, og det var ikke et af de gode. Slet ikke faktisk.

De nye restriktioner som træder i kraft fra onsdag den 9. december, betyder pt. at vi igen skal lukke for alt indendørs idræt og forsamlingsforbuddet fastsættes til 10 personer, uanset alder.

Det betyder for os at;

• Ridehusene lukkes for alt aktivitet - der er pt ingen undtagelser!
  • Max 10 personer ved hver udendørsbane, inkl. undervisere, forældre, tilskuere mm.
  • Alle jer med E-kort, vi arbejder på en tilbagebetalingsordning, således at I vil kunne få refunderet de måneder hvor ridehusene ikke må benyttes. Det vender vi tilbage med.
  • Dressurhegnet bliver sat op på banen ved klubhuset, så I kan benytte den.
  • Ved springundervisning, er både udendørsspringbanen, samt udendørsdressurbanen ved hal B/C optaget til ryttere der enten får undervisning eller er i gang med opvarmning.
  • Det er ikke tilladt at longere på SLR's faciliteter i denne periode.

Vi ved endnu ikke, hvilken betydning det har for vores kommende stævner og kurser mm. men vi melder ud ligeså snart vi ved mere.

Læs mere om de nye retningslinjer her

Det er super frustrerende for alle, men vi må sammen få det bedste ud af situationen.

Med bedrøvede Coronahilsner