De unges uge i uge 42
- En uge spækket med fede oplevelser

De unges uge

SLR har fået bevilget nogle penge fra DIF´s og DGI´s foreningspulje til at sammensætte et arrangement. Vi har valgt at lave en arrangement rettet mod de unge medlemmer under 18 år. SLR er som bekendt en særlig klub da vi alle kommer med forskellige behov og ønsker til træning, undervisning mm – men med denne uge håber vi kan få skabt nogle nye relationer og det er de unge der skal skabe fremtiden for SLR.

Du får:

• Undervisning og underholdning i 5 dage.
  • Frokost, drikkelse og frugt
  • Boldt og måtte til træningen (det beholder du)
  • Goodiebag og gå hjem på.

Vi har derfor valgt at tilbyde jer en uge 42 fyldt med aktiviteter og masser af rigning til dig og din hest/pony. I samarbejde med Christina Skovmand og Katrine Halkjær byder vi derfor på dette uge program:

program 1

Det praktiske:

Pris:
Da der er givet tilskud til det fra DIF og DGI er brugerbetalingen helt nede på 600,- for alle 5 dage for medlemmer med E-kort og 800,- for medlemmer uden E-kort. Det er også muligt at købe en enkelt dag. En dag - 200 for dem med e kort 250 for dem uden e kort, dog vil der deltagere der er tilmeldt en hel uge vil blive prioriteret.

For de penge får du:

• Undervisning og underholdning i 5 dage.
  • Frokost, drikkelse og frugt
  • Boldt og måtte til træningen (det beholder du)
  • Goodiebag og gå hjem på

Tidspunkt:
Mandag den 12. oktober - fredag den 16. oktober - hele uge 42 :-)

Tilmelding:

Betaling:
Mobilpay på Stævner nr.: 32662

Skynd dig og meld til og sikre dig en plads og få glæde af det tilskud vi har fået. Meld til senest d. 4. oktober 2020 - Flere anvisninger vil komme, når vi kender antallet af deltagere.

Alle retningslinjer ift. Corona bliver naturligvis overholdt