HJÆLPER TIL STÆVNER

!...Husk...!

-at der torsdag fra kl. 06.00 - 16.30 er "banetræningstid" i Hal A, for dem der skal starte dressur i weekenden. -det betyder også at vi har fået ordrer på at pille vores flotte stemningspynt ned, så de kan komme til at træne i lidt roligere omgivelser..

-så se at komme ned i Hal A og få vist din firbenede ven, at græskar og spøgelser slet ikke er så farlige.
Hal A er selvfølgelig åben for alle medlemmer med e-kort hele torsdagen også.

På lørdag og søndag fra kl. 8.00 og frem til kl. 19.30 lægger SLR baner til en omgang flot dressur, når vi endnu engang afholder C-stævne i dressur for pony og hest.

Klasserne spænder fra LD for pony og op til MA for heste og indeholder flere mesterskabsklasser også. Til de placerede er der som altid lækre præmier, denne gang sponsoreret af Piccini, SBI Byg, Mico - Electronikeren, Velbekommen.dkØlstykke Bageri og Søris.

Er du til flettede maner og pudsede sadler, så kig ned i løbet af weekenden når en masse starter danser sig igennem deres imponerende programmer.

• Se propositionerne HER
  • Se startlisterne HER

Dressurudvalget knokler på højtryk med at dække alle poster i weekenden, men mangler et par stykker, er det dig? -kontakt dressurudvalget på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

For alle jer ikke-startende medlemmer betyder det at begge ridehuse vil være optaget til de startende i tidsrummet 8.00 - 19.30 både lørdag og søndag.

Vi glæder os til en weekend i dressurens tegn og håber at se mange flotte præstationer og glade starter :)